سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتال فناوری اطلاعات آراکس :پرتالی متفاوت ARAX
لینک دوستان

شرکت مایکروسافت اعلام کرد نسخه آزمایشی جدیدی از از مرورگرIE8 خود را برای بررسی وشناسایی نقاط ضعف احتمالی در اختیار برنامه نویسان و متخصصان حرفه ای قرار می دهد

ie8-logo.jpg 

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از MSDN، آلیسون برنت مدیر امور برنامه نویسی
شرکت مایکروسافت اعلام کرده که این شرکت به طور گسترده و جدی درصدد آزمایش این مرورگر
 است.

مایکروسافت اعلام کرده افراد علاقمند به دریافت و آزمایش این مرورگر می توانند یک Email به
 آدرس
IESO@microsoft.com ارسال کرده و در آن سوابق علمی و فنی خود را توضیح دهند
 تا در صورت تایید این سوابق توسط مایکروسافت این نرم افزار برای آنان ارسال شود.

این شرکت اعلام کرده نسخه آزمایشی دیگری از این مرورگر را تا ماه آینده در دسترس قرار خواهد
 داد.

مایکروسافت امیدوار است تا قبل از پایان سال 2008 نسخه نهایی مرورگر IE8را عرضه کند. 

 منبع خبر: خبرگزاری فارس

 


[ سه شنبه 87/5/15 ] [ 12:58 عصر ] [ نادر ]

طراحی یک سیستم تله دیالیز بر روی تلفن همراه

 یک سیستم تله دیالیز بر روی شبکه سیستم تلفن همراه برای کنترل و درمان بیماران دیالیزی توسط یک دانشجوی ایرانی طراحی شد.
در این طرح شبکه های ارتباطی برای انتقال اطلاعات بر اساس نوع اطلاعات، زمان و نحوه  انتقال آنها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، علایم حیاتی بیمار را اندازه گیری کرده و دیالیز وی را کنترل می کنند.

 

«رویا هاشمی راد» دانشجوی سال دوم مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات با اشاره به اینکه در این طرح دیالیز از طریق راه دور (تله مدیسین) انجام می شود توضیح داد: در این روش  علایم حیاتی بیمار شامل فشارخون، نبض، میزان اکسیژن آزاد هموگلوبین و درجه حرارت بیمار از راه دور و با استفاده از سیستم مانیتورینگ ارزیابی شده و  از طریق خطوط ارتباطی شبکه های بی سیم تلفن همراه به پزشک انتقال می یابد.
وی با اشاره به این مطلب که برای انجام تله دیالیز یا دیالیز کردن بیمار از راه دور احتیاجی به حضور فیزیکی پزشک بر سر بیمار نیست اضافه کرد: در این روش پزشک با کنترل بالینی بیمار از راه دور از طریق سیستم های مانیتورینگ، پارامترهای حیاتی بیمار را به صورت مداوم ارزیابی کرده و دستورات لازم را در خصوص زمان دیالیز بیمار صادر می کند. مزیت این سیستم استفاده از شبکه بی سیم سلولی یا تلفن همراه است که قابلیت انتقال اطلاعات بیمار را با سرعت مناسب داراست.
در این روش بر خلاف سایر روش های تله مدیسین که نیازمند برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسینگ است، می توان پارامترهای درونی و بالینی بیمار را بدون نیاز به ویدئو کنفرانسینگ به پزشک ارجاع داد.
همواره بیمارانی هستند که به دلیل وجود مسافت های طولانی، هزینه های سنگین درمان و نبود زمان کافی قادر نیستند تاتحت مشاوره مستقیم پزشک قرار گیرند و از این رو تله مدیسین با ایجاد راهکاری برای برقراری ارتباط میان پزشک و بیمار این معضل را به راحتی برطرف می سازد؛ ضمن آنکه با توجه به در دسترس بودن تلفن های همراه، استفاده از برنامه های درمانی و کنترل بیماریبه وسیله این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 برای استفاده از این برنامه در تلفن همراه پزشک باید برنامه ++Cymbian C  اجرا شده باشد تا در هنگام ارتباط همزمان پزشک و بیمار، اطلاعات بیمار از بانک اطلاعاتی FQL Server به تلفن همراه پزشک انتقال یابد

                                                                            (نوشته شده توسط نادر)


[ دوشنبه 86/12/20 ] [ 3:56 عصر ] [ نادر ]
<      1   2      
درباره وبلاگ

سلام من نادر اهل تبریز هستم از انتخاب سایت من برای بازدیدتون ممنونم .این وب سایت مطالبی در مورد علوم و فناوری های روز دنیا به شما کاربران عزیز ارایه می کند همچنین محلی مطمئن جهت معرفی محصولات و تکنولوژی های ارایه شده توسط کمپانی های مختلف می باشد فقط ممنون میشم ازتون که نظرتون رو در مورد مطالب سایت ارایه بدید چون معتقدم با نظرات شما پیشرفت میکنم.
برچسب‌ها وب
PHP (2)
خبر (2)
هک (2)
هکر (2)
عکس (1)
گیم (1)
نرو (1)
هکر (1)
سی (1)
درب (1)
رسم (1)
PHYTON (1)
RECORD (1)
VLC (1)
از (1)
45 (1)
A (1)
ACM (1)
ADSL (1)
bonedam (1)
C (1)
C## (1)
dorma (1)
durma (1)
HTML (1)
Https (1)
ICPC (1)
J (1)
JAVA (1)
KABA (1)
nabco (1)
امکانات وب