سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتال فناوری اطلاعات آراکس :پرتالی متفاوت ARAX
لینک دوستان

 


- سرانجام و در حالی که تصور می شد با تشکیل سازمان نظام مهندسی فناوری اطلاعات به عنوان یک نهاد کاملا موازی مخالفت به عمل بیاید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب تاسیس "سازمان فناوری اطلاعات" در هیات دولت خبر داد و گفت با ایجاد این سازمان باید بتوانیم امور فناوری اطلاعات را سامان دهیم و نقایص آن را در کشور برطرف کنیم.
این سازمان دارای وجوه اشتراک بسیار زیادی در اساسنامه و شرح وظایف خود با سازمان نظام صنفی رایانه ای است. سازمان نظام مهندسی فناوری اطلاعات در واقع زیر نظر وزارت ارتباطات فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و از جهات زیادی به این وزارت خانه وابستگی دارد.
بر اساس شنیده ها طراح سازمان نظام مهندسی فناوری اطلاعات مهندس ریاضی معاون فناوری اطلاعات وزیر ICT و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات است.
این در حالی است که طی روزهای گذشته جلسات و رایزنی های متعددی میان نمایندگان شورای عالی فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات، سازمان مدیریت سابق و سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار شده است.
اگرچه در حال حاضر تنها کلیات تاسیس سازمان نظام مهندسی فناوری اطلاعات در دولت به تصویب رسیده است و به علت برخی ابهامات و شباهت های کاری با سازمان نظام صنفی رایانه ای، این موضوع در دست بررسی بیشتر است.
این در حالی است که اساسنامه سازمان مذکور در قالب لایحه و پس از تصویب دولت باید به مجلس و سپس شورای نگهبان قانون اساسی برود تا شکل قانونی به خود بگیرد.
سایت آی تی آنالیز هم نظر به اهمیت موضوع طی روزهای آینده تلاش خواهد کرد که بخش هایی از متن اساسنامه سازمان مذکور را جهت اطلاع کارشناسان و تحلیل های آتی منتشر کند.

لینک خبر:http://www.itanalyze.ir/archives/ana...0/post_531.php

[ شنبه 87/5/5 ] [ 8:19 عصر ] [ نادر ]
درباره وبلاگ

سلام من نادر اهل تبریز هستم از انتخاب سایت من برای بازدیدتون ممنونم .این وب سایت مطالبی در مورد علوم و فناوری های روز دنیا به شما کاربران عزیز ارایه می کند همچنین محلی مطمئن جهت معرفی محصولات و تکنولوژی های ارایه شده توسط کمپانی های مختلف می باشد فقط ممنون میشم ازتون که نظرتون رو در مورد مطالب سایت ارایه بدید چون معتقدم با نظرات شما پیشرفت میکنم.
برچسب‌ها وب
PHP (2)
خبر (2)
هک (2)
هکر (2)
عکس (1)
گیم (1)
نرو (1)
هکر (1)
سی (1)
درب (1)
رسم (1)
PHYTON (1)
RECORD (1)
VLC (1)
از (1)
45 (1)
A (1)
ACM (1)
ADSL (1)
bonedam (1)
C (1)
C## (1)
dorma (1)
durma (1)
HTML (1)
Https (1)
ICPC (1)
J (1)
JAVA (1)
KABA (1)
nabco (1)
امکانات وب