سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتال فناوری اطلاعات آراکس :پرتالی متفاوت ARAX
لینک دوستان

در آمد افراد شاغل در زمینه IT که بدون مدرک IT  فعالیت می کنندازافرادی که دارای مدرک تخصصی می باشند بیشتر است؟؟؟!!!
فرامینگهام- طبق اعلام Foote Partners که رشد عدم توازن را در اظهار اهداف IT و یکپارچگی توزیع می‌کند، حرفه‌ای‌های IT در مناطق تجاری گوناگون تیز هوش هستند، اما متخصصین فاقد مدرک IT دستمزدهای بیشتری از همتایان دارای مدرک دریافت می‌کنند.
David Foote یکی از موسسان و مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد تحقیق Foote Partners گفت، زمینه رسما برای حرفه‌ای‌های IT که نه فقط دارای استعداد بوده بلکه تجربه نیز دارند هموار بوده و صرف مهارت‌های فنی کفایت نمی‌کند. این شرکت نتایج IT skills and Certifications pay Index خود را ارائه داد. این گزارش پرداخت به 74000 حرفه‌ای IT را در ایالات متحده و کانادا آشکار می‌کند و نشان می‌دهد که چه مقدار برای 315 مهارت مدیریت و فنی تصدیق شده و نشده و گواهی نامه‌ها بدست می‌آورند.
برای مثال تحقیق Foote Partners میانگین پرداخت برای 156 متخصص بدون گواهینامه را نشان می‌دهد که رشد 8 درصدی در 12 ماه گذشته را دنبال می‌نماید. به عبارت دیگر، از میانگین 159 متخصص دارای گواهینامه، 3.5 درصد کاهش درآمد در همان زمان را آشکار می‌کند.
Foote این روش را برآورد می‌کند و به عنوان رابطه میان شرکت و کارمندان IT ادامه خواهد داد. وی نوشت، حقیقت این است که مشاغل IT اساسا در 8 سال تغییر کرده‌اند.
تمام گواهی نامه‌ها رو به زوال هستند اما Foote گزارش می‌دهد که گواهی نامه‌های امنیتی IT رشدی را ثبت کرده‌اند و شرکت پژوهشی انتظار دارد تا با ادامه 5 تا 7 درصدی این میزان برای سه سال آینده مواجه شود. هنوز شرکت معتقد است که تمایل به جبران مهارت‌های تصدیق نشده‌ای که کاهش نخواهد یافت، دارد و حرفه‌ای‌های IT همچنان به دانش فنی و درک تجاری نیاز خواهند داشت تا در کار موفق شوند. اودر گزارش خود نوشت که امروزه حرفه‌ای خاص IT باید بطور عادی در مورد همه چیزهایی که باید با کارمندان، صنعت، مشتریان و محصولات خود انجام می‌دهند، بدانند تا استرتژیی را علاوه بر نقش تاکتیکی در رشد کار بدست آورند.
تحقیق Foote Partners منتج به نتایج اخیر مشابه از سوی Society for Information Management یا SIM می‌شود که هفته پیش گزارش داد مدیریت IT ردیف کردن تکنولوژی اطلاعات و تجارت و ارائه مهارت‌های کاری در IT را در میان 10 نگرانی برتر سال 2007 مورد رسیدگی قرار داده است. بعلاوه مدیران ارشد اطلاعات و مدیران IT به بررسی SIM که مدیریت مرحله تجاری و هوشمند شرکت را در بین 5 برنامه برتر و توسعه تکنولوژی 2007 معین کرده است، پاسخ می‌دهند.
تغییر در تقدمات IT ازمهارت فنی به طور خالص تا تجربه مربوط به کار، که می‌توانند از مدیرانی که در بخش‌های IT کار کنند، همگی به کارمندان اجرایی پیشرفت نمایند.
Jerry Luftman قائم مقام امور دانشگاهی SIM گفت، مدیران ارشد اطلاعاتی تشخیص داده‌اند که بواسطه تحول بزرگ از یکی از فنی‌ترین نقش‌ها به دیگری که نقش مدیریت تجاری بیشتری است، انتقال می‌یابند. ما از مدیران ارشد اطلاعاتی پرسیده‌ایم که چگونه وقت خود را می‌گذرانند و دو سوم زمان آنان در مسائل غیرفنی می‌گذرد -- چند   سال پیش آن میزان حدود 50 درصد بود
.نویسنده

: Denise Dubie

Network World

مترجم: آزاده ارشدی
               منبع

www.click4uni.com


[ شنبه 87/5/5 ] [ 8:10 عصر ] [ نادر ]
درباره وبلاگ

سلام من نادر اهل تبریز هستم از انتخاب سایت من برای بازدیدتون ممنونم .این وب سایت مطالبی در مورد علوم و فناوری های روز دنیا به شما کاربران عزیز ارایه می کند همچنین محلی مطمئن جهت معرفی محصولات و تکنولوژی های ارایه شده توسط کمپانی های مختلف می باشد فقط ممنون میشم ازتون که نظرتون رو در مورد مطالب سایت ارایه بدید چون معتقدم با نظرات شما پیشرفت میکنم.
برچسب‌ها وب
PHP (2)
خبر (2)
هک (2)
هکر (2)
عکس (1)
گیم (1)
نرو (1)
هکر (1)
سی (1)
درب (1)
رسم (1)
PHYTON (1)
RECORD (1)
VLC (1)
از (1)
45 (1)
A (1)
ACM (1)
ADSL (1)
bonedam (1)
C (1)
C## (1)
dorma (1)
durma (1)
HTML (1)
Https (1)
ICPC (1)
J (1)
JAVA (1)
KABA (1)
nabco (1)
امکانات وب