سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتال فناوری اطلاعات آراکس :پرتالی متفاوت ARAX
لینک دوستان

اگر به دنبال راه حلی می گردید تا همکاران و یا مشتریان خود را به امر آموزش متقاعد کنید،بیش از این پیش نروید!سال گذشته آموزش بیش از ??? شرکت بازرگانی در آمریکا توسط انجمن آموزش و گسترش آمریکا انجام گرفت.

اگر به دنبال راه حلی می گردید تا همکاران و یا مشتریان خود را به امر آموزش متقاعد کنید، بیش از این پیش نروید ! سال گذشته آموزش بیش از ??? شرکت بازرگانی در آمریکا توسط انجمن آموزش و گسترش آمریکا انجام گرفت. بررسی های انجام شده نشان داد، شرکت هایی که آموزش دیده بودند دارای موفقیت نسبی دو برابر در مقایسه رقبای خود کسب کرده بودند.
این استدلال، ضرورت ارتقا سطح علمی کارمندان را می رساند، اما سئوال مهم این است که چگونه به هدف خود دسترسی پیدا کنید.علی رغم اینکه کلاسهای آموزشی سنتی، ارزش خود را دارا می باشند، ولی آموزش مبتنی بر وب، مکانیزم قدرتمندی را به وجود می آورد که علاوه بر کاهش هزینه، کارایی بیشتری خواهد داشت.فواید آن عبارتند از:
?صرفه جویی اقتصادی:متخصصین صنعت معتقد هستند، جایگزینی سیستم های آموزشی مبتنی بر تکنولوژی به جای انواع سنتی آنها باعث کاهش چشمگیر هزینه ها در حدود ?? تا ?? درصد می شود، قسمت عمده این موضوع به عدم لزوم جا به جایی برای دبیر یا دانشجو بر می گردد.
?صرفه جویی در زمان:محقق امور آموزشی Brandon Hall معتقد است، کارمندان نیمی از مدتی که برای آموزشهای سنتی وقت می گذارند، برای آموزش تحت سیستم های نوین احتیاج به زمان دارند و لذا مدت زمان بیشتری را می توانند به کارهای معمول خود اختصاص دهند.
?انعطاف پذیری در برنامه ریزی:توانایی تقسیم کلاس های مبتنی بر وب به جلسات کوتاه تر، تقسیم آنها در طول روزها و هفته ها و ایجاد دسترسی ?? ساعته در ? روز هفته، به کارمندان این توانایی را می دهد تا بتوانند احتیاجات آموزشی خود را مرتفع کنند. ضمن اینکه می توانند تحصیلات خود را بدون ایجاد وقفه در کار خود، ادامه دهند.
?یادگیری بهتر : با انتقال درسها در قسمتهای کوچک، به کارمندان امکان می دهد تا درسها را به موقع و با هر کیفیتی که علاقه مند هستند آموزش ببینند. این آموزش پیشرفت چشمگیر ?? تا ?? درصدی را در یادگیری نشان داده است.
این فواید تنها به مجمع های حقوقی بسنده نمی شود. سازمان جهانی داده پیش بینی کرده است، e-Learning در آمریکا از ?.? بیلیون دلار در سال ???? به ??.? بیلیون دلار در سال ???? خواهد رسید. در ???? پیش بینی می شود درصد آموزش سنتی به آموزش نوین به حدود ?? درصد به ?? درصد برسد.معولا آموزش دروس به صورت Online بهترین شیوه درسی به حساب می آیند، اما ممکن است این سئوال مطرح شود که آموزش Online باید چه ویژگی هایی داشته باشد:
مطالب درسی باید به قسمت های کوچک تقسیم شوند تا یادگیری هر قسمت درس بیشتر از ?? دقیقه وقت نخواهد.دروس باید توسط تصاویر متحرک جذاب، آموزش داده شوند تا باعث ایجاد انگیزه نزد دانشجو شود و دروس آسانتر فراگیری شوند.برگذاری امتحان قبل از شروع درس باعث ارزیابی دانش قبلی محصل از مبحث می شود.امتحانات پس از درس، باعث درک بهتر دانشجو و سنجش او خواهد شد و باید در سطح های مختلف برگذار گردند.در حال حاضر در ایران چند شرکت معتبر به دنبال ایجاد سیستم های مناسب e-Training می باشند و به نظر می آید بعضی از دانشگاه های ایران هم به سمت ایجاد دانشگاه مجازی که بستری مناسب برای سیستم های e-Training می باشند، گام برداشته اند.

                                                                    (نوشته شده توسط نادر)


[ دوشنبه 87/2/2 ] [ 3:53 عصر ] [ نادر ]
درباره وبلاگ

سلام من نادر اهل تبریز هستم از انتخاب سایت من برای بازدیدتون ممنونم .این وب سایت مطالبی در مورد علوم و فناوری های روز دنیا به شما کاربران عزیز ارایه می کند همچنین محلی مطمئن جهت معرفی محصولات و تکنولوژی های ارایه شده توسط کمپانی های مختلف می باشد فقط ممنون میشم ازتون که نظرتون رو در مورد مطالب سایت ارایه بدید چون معتقدم با نظرات شما پیشرفت میکنم.
برچسب‌ها وب
PHP (2)
خبر (2)
هک (2)
هکر (2)
عکس (1)
گیم (1)
نرو (1)
هکر (1)
سی (1)
درب (1)
رسم (1)
PHYTON (1)
RECORD (1)
VLC (1)
از (1)
45 (1)
A (1)
ACM (1)
ADSL (1)
bonedam (1)
C (1)
C## (1)
dorma (1)
durma (1)
HTML (1)
Https (1)
ICPC (1)
J (1)
JAVA (1)
KABA (1)
nabco (1)
امکانات وب