سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتال فناوری اطلاعات آراکس :پرتالی متفاوت ARAX
لینک دوستان
  کتاب الکترونیکی آموزش فارسی Dreamweaver 

www.mrysoft.com

نرم‌افزار دریم‌ویور ( Dreamweaver ) (به معنی رویاباف یا خیال‌پرداز) یک نرم‌افزار طراحی وب است که توسط شرکت ماکرومدیا تولید می‌شد. آخرین نسخه? این نرم‌افزار تا امروز نسخه? CS4 آن است. شرکت ماکرومدیا ( Macromedia ) در سال ???? توسط شرکت ادوبی ( adobe ) خریداری شد و بر همین اساس ، این نرم‌ افزار نیز اکنون از تولیدات ادوبی به شمار می‌رود . این نرم افزار توانست نرم افزار فرانت پیج ( Frontpage ) را که محصول مایکروسافت ( Microsoft ) بود در بازار رقابت شکست دهد و بازار نرم افزارهای طراحی وب را بسوی خود متمرکز نماید.

دریم ویور امکان ویرایش صفحات html , asp , php , aspx , css , js , jsp, cf را داراست و ویرایش این صفحات را با شناخت کلمات کلیدی این زبان‌ها در یک ادیتور مجتمع آسان می کند. هم اکنون افزونه‌های بسیاری نیز برای این نرم افزار نوشته شده‌ است که با نصب آن‌ها بر روی دریم ویور ، قدرت این نرم افزار دو چندان می شود .

کتابی که هم اکنون به شما معرفی می کنیم ، مرجعی تفریبا کامل و فارسی از این نرم افزار می باشد . شما می توانید این کتاب الکترونیک مفید را به صورت مستقیم و رایگان دانلود نمایید .

نام کتاب : آموزش فارسی نرم افزار طراحی وب Dreamweaver

تهیه شده توسط : PCSEVEN.COM === SP-SKY

زبان : فارسی

تعداد صفحات : ???

فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*


 

دانلود فایل با حجم 12.51 مگابایت

پسورد فایل : www.mrysoft.com



برچسب‌ها: کتاب الکترونیکی آموزش فارسی Dreamweaver
[ سه شنبه 87/12/6 ] [ 7:16 عصر ] [ نادر ]
درباره وبلاگ

سلام من نادر اهل تبریز هستم از انتخاب سایت من برای بازدیدتون ممنونم .این وب سایت مطالبی در مورد علوم و فناوری های روز دنیا به شما کاربران عزیز ارایه می کند همچنین محلی مطمئن جهت معرفی محصولات و تکنولوژی های ارایه شده توسط کمپانی های مختلف می باشد فقط ممنون میشم ازتون که نظرتون رو در مورد مطالب سایت ارایه بدید چون معتقدم با نظرات شما پیشرفت میکنم.
برچسب‌ها وب
PHP (2)
خبر (2)
هک (2)
هکر (2)
عکس (1)
گیم (1)
نرو (1)
هکر (1)
سی (1)
درب (1)
رسم (1)
PHYTON (1)
RECORD (1)
VLC (1)
از (1)
45 (1)
A (1)
ACM (1)
ADSL (1)
bonedam (1)
C (1)
C## (1)
dorma (1)
durma (1)
HTML (1)
Https (1)
ICPC (1)
J (1)
JAVA (1)
KABA (1)
nabco (1)
امکانات وب