ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

ضمن عرض سلام خدمت شما همكار گرامي
فرصت را از دست ندهيد با استفاده از روشهاي اصولي تبليغات درآمدتان در فروتل را افزايش دهيد.

به قول قديمي ها هر کاري رو بايد از راهش انجام داد .

شايد در ابتدا کار با فروتل کمي سخت به نظر برسه ولي واقعا اينطور نيست و هر کسي با هر سطح معلوماتي قادر به کار در فروتل هست، کار با فروتل هم جذابه هم درآمدزا

چرا جدي تر کار نمي کنيد

روزي يک ساعت براي کار در فروتل وقت بزارين

از درآمدزاي کار با فروتل مطمئن باشيد

درآمدزايي فروتل زياد موضوع پيچيده اي نيست شما در فروش محصولات فروتل همکاري مي کنيد و درصدي از مبلغ کالا به عنوان درآمد به شما تعلق مي گيرد فکر کنيد مغازه اي باز کرده ايد که نه هزينه اجاره مکان رو داره نه پولي بابت خريد اجناس مغازه دادين و نه هزينه ديگه اي با روشهاي نوين ميفروشيد و درآمدي حلال بدست مياريد.

همچنين اگر ديگران از طريق شما به جمع همکاران فروتل ملحق شده اند 7 درصد از درآمد آنها نيز به شما تعلق مي گيرد


حتي اگر بازديد کننده اي از طريق شما (از طريق لينکهايي که شناسه شما را در بردارد) وارد هريک از سايتهاي فروتل شود هر محصولي خريد کنند پورسانت آن به درآمد شما اضافه مي گردد.

حدود يک ماه ديگر بخش فروشنده هاي فروتل شروع به کار مي نمايد و محصولات متنوعي در دسته بندي هاي مختلف به فروتل و سايتهاي زير مجموعه آن اضافه خواهد گرديد و مقدار فروش و درآمد شما بالتبع آن اضافه خواهد گرديد

البته کليه محصولات مجاز و قانوني اجازه فروش در فروتل را دارند.

در حال حاضر (تا يک ماه آينده) بر روي روش دوم که معرفي ديگران به فروتل مي باشد بيشتر کار کنيد تا زمانيکه تنوع محصولات افزايش يابد و از اين طريق نيز درآمدزايي کم زحمت تري را بدست آوريد.

کليه فعاليت هاي فروتل توسط (شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسيان) که شرکتي معتبر و ثبت شده در ايران است نظارت مي گردد و اين شرکت درآمدي سرشار همراه لذت و راحتي را براي شما آرزمند است.

از همين الان شروع کنيد ما شما را تنها نخواهيم گذاشت